admin

12 Σεπτεμβρίου 2019

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Home Διάφορα

Ερωτήσεις για όσους γυμνάζονται με την μέθοδο Pilates

Ερωτήσεις για όσους γυμνάζονται με την μέθοδο Pilates

Είμαι στο χώρο του personal & group training 26 χρόνια και αρκετά χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης.

Αυτό που μ ενδιέφερε και συνεχίζει να με ενδιαφέρει είναι να έχουν οι φοιτητές μας σωστές βάσεις και να βλέπουν τον ασκούμενο όχι μόνο σα σώμα αλλά και σαν ψυχή και πνεύμα. Δίνω μεγάλη σημασία σε λεπτομέρειες που μας διαφοροποιούν και δηλώνουν το επίπεδο των γνώσεων μας…

Παρακάτω λοιπόν παραθέτω κάποια ερωτήματα που αφορούν τόσο του καθηγητές pilates όσο και αυτούς που ασκούνται με αυτή τη μέθοδο:

  • Δίνετε σημασία στο πως πατούν ή στέκονται οι γυμναζόμενοί σας??? Είναι σημαντικό να δώσετε κάποια tips κατά τη διάρκεια ή μετά το μάθημα για να βελτιώσουν τη σωματική τους κατάσταση και κατ’ επέκταση την ποιότητα ζωής τους.
  • Δίνετε την αρχική θέση σε κάθε άσκηση και συνέχεια την εκτέλεση της άσκησης ( τη ροή) με απλά λόγια…και μετά τις οδηγίες??? Μη βομβαρδίζετε τον κόσμο σας και μπερδεύετε την αρχική θέση με τις οδηγίες πριν οι ασκούμενοι εκτελέσουν…διδάξτε…εκπαιδεύστε τους πελάτες σας.
  • Υπενθυμίζετε συνεχώς την αναπνοή, την ενεργοποίηση του κέντρου και του πυελικού εδάφους??? Είναι τα 3 σημαντικά tips που κάνουν τη μέθοδο Pilates ξεχωριστή.
  • Συμπεριλαμβάνετε στο ασκησιολόγιό σας ασκήσεις prepilates ώστε να προετοιμάσετε το σώμα των πελατών σας??
  • Ποιο ρήμα χρησιμοποείτε κατά την κάμψη κι έκταση ισχίων και γονάτων ?? «Σπρώχνω» ή «απομακρύνω»???
  • Μπορείτε να τροποποιήσετε ασκήσεις σε περίπτωση που κάποιος διαμαρτυρηθεί για τον αυχένα ή τη μέση του χωρίς να «χαλάσετε» τη ροή του προγράμματος αλλά και να νιώσει άσχημα ο ασκούμενος??? Πρέπει να νιώθει ότι ακολουθεί την ομάδα με το δικό του τρόπο!!!
  • Σε περίπτωση που έχετε αρχάριους και προχωρημένους σε μια τάξη μπορείτε να δίνετε ταυτόχρονα παραλλαγές ώστε ο καθένας να γυμνάζεται με βάση το επίπεδό του και χωρίς να χαλά η ροή του προγράμματος???
  • Χρησιμοποιείτε μαξιλάρια ή ειδικά blocks για το κεφάλι ή τη λεκάνη???
  • Τι προτείνετε σε περίπτωση που ο ασκούμενος έχει σφιχτούς οπίσθιους μηριαίους???
  • Τι συμβουλεύετε κάποιον σε περίπτωση λόρδωσης???
  • Τι συμβαίνει όταν ένας ασκούμενος βρισκόμενος σε ύπτια θέση έχει το κεφάλι του σε υπερέκταση??? Τι προτείνετε???
  • Πως τροποποιείτε τις ασκήσεις σε περιπτώσεις ασκούμενων που έχουν ενασχοληθεί με χορό???

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.